Minden a vásárlásról

VÁSÁRLÁSI ÚTMUTATÓ

Hogyan vásároljak?

A termékkatalógusból vagy árukereséssel kiválasztja a megvásárolni kívánt terméket.

A Vásárlás gombbal adhatja hozzá a kiválasztott terméket a kosárhoz. A Kosárban ellenőrizze, hogy a kosár tartalmaz-e mindent, amire szüksége van.

Ha regisztrált ügyfél, csak jelentkezzen be, ha nem regisztrált ügyfél - regisztráljon.

Választhatja az Önnek megfelelő szállítási és fizetési módot is. Most, miután ellenőrizte az összes szállítási adatot, csak annyit kell tennie, hogy a "Rendelés létrehozása" gomb megnyomásával megerősíti a megrendelést.

 

A megrendelés sikeres elfogadásáról a megrendelés összegzésével kapott e-mailben értesítjük.

 

Tinta- és festékkazetták behelyezése

A tinta- és festékkazetták cseréjével és felszerelésével kapcsolatos összes információ itt található.

 

FIGYELEM! A nyomtatók és fénymásolók gyártói panasz esetén csak az eredeti festékkazettát vagy tintapatront igénylik; ha a jótállási idő alatt panaszt tesz egy nyomtatóval vagy másológéppel kapcsolatban, akkor be kell helyeznie az eredeti festékkazettát vagy tintát.

 

 SZÁLLÍTÁS

   Fuvarozó összege               Postaköltség

 Packeta.hu Szállítás címre                                           1 - 15 000 HUF                   1499.85 HUF 

(Kézbesítés 2-3 munkanapon belül. Ez a szolgáltatás úgy működik, hogy kiválasztja a legmegfelelőbb szállítót az Ön régiójában található címre történő kézbesítéshez. A futár kiválasztása a futárcégek aktuális terhelésétől és minőségétől függően.)

 Packeta.hu                                                                      1 - 15 000 HUF                      975.00 HUF

(Szállítás a magyar vasútállomásra 48-72 óra. Maximális súly 5 kg)                                                   

Szállítás „Átvételi Pont”-ra                                          1 - 150 000 HUF                       450.00 HUF

(Készpénzfizetés az áru fuvarozótól történő átvételekor)

 

Egyes termékek azzal a tulajdonsággal rendelkeznek, hogy automatikusan szállítják az úgynevezett "ingyenes szállítást", azaz a termék megrendelése esetén a teljes vásárlás postaköltség nélkül történik, függetlenül a megrendelés nagyságától (a teljes folyamatot a e-shop rendszer).

Több mint 1000 cseh korona áru megrendelésekor az összes szállítási költséget megfizetjük az Ön számára (a GLS és a Postafiók szállítására vonatkozik). 0-10 000 CZK utánvéttel történő megrendelés esetén 35 CZK utánvét után fizet. 10 000 CZK vagy annál magasabb áru megrendelésekor utánvéttel fizetünk Önnek.

Alapkivitelben legfeljebb 30 kg-os szállítmányokat szállítunk. Nagyobb megrendelés esetén vegye fel velünk a kapcsolatot, és örömmel szervezünk Önnek egyedi szállítást.

 

FIZETÉS

Bankkártya - ingyenes. Kártyahiba esetén kérjük, próbálja újra.

Utánvét - a leggyorsabb mód = nem várunk semmire, és azonnal elküldjük az árut, Ön fizeti a fuvarozónak, aki elhozza Önnek.

Átutalás - azonnali küldés tőlünk, ha közvetlenül a bankjától kapjuk meg a fizetési megbízás másolatát Öntől, egyszerűen töltse ki az info@tonerynaplne.cz e-mailt vagy küldje el az értesítést.

Készpénz vagy bankkártya - személyes átvételkor (INGYENES)

 

 ÁRUCSERE

A webáruházban megvásárolt árukat ok nélkül 14 napon belül kicserélhetjük másokra. Konzultációk lehetségesek az info@tonerynaplne.cz címen, vagy online chat a weboldalunk jobb alsó sarkában. Kompatibilis festékhiba esetén azonnal megoldjuk a panaszt, és új darabot küldünk.

Árucsere esetén a következő feltételeknek kell teljesülniük:

 

  • az árut az eredeti csomagolásban kell visszaküldeni
  • nem mutathat semmilyen használat vagy sérülés jeleit (képesnek kell lennie a továbbértékesítésre)
  • az áruknak teljesnek kell lenniük, ahogyan mi átadtuk nekünk
  • Nem hiányozhatnak a vásárlási igazolás vagy más, az áruval együtt szállított dokumentumok másolatai

Áruk cseréje esetén a postaköltséget az ügyfél fizeti. Felár esetén, ha az eredeti árut magasabb árú újra cseréljük, utánvéttel küldjük az árut. Túlfizetés esetén a túlfizetést visszatérítjük számlájára. Ha árucserét kér, akkor ezt

Soha ne küldjön nekünk árut utánvéttel - utánvétet nem fogadunk el.

Postán - Kézbesítés ingyenes

Shipyard service report ID: 96591681 Gyűjtőhely A postahivatal átveszi az árut és költségünkre visszaküldi.

A posta fióktelepei:  https://www.zasilkovna.cz/pobocky

 

Csatoljon egy kísérőlevelet az alábbiakkal:

Rendelésszám

a visszaküldött áru neve (mennyisége)

az újonnan kiválasztott áruk neve (mennyisége)

 

Visszaküldött termékek

 

Ha valamilyen okból az e-üzletünkben vásárolt áruk nem felelnek meg Önnek, akkor lehetősége van arra, hogy 14 naptári napon belül indoklás nélkül elálljon az adásvételi szerződéstől. Konzultációk lehetségesek az info@tonerynaplne.cz címen, vagy online chat a weboldalunk jobb alsó sarkában.

Ön jogosult az interneten keresztül személyes átvételsel leadott megrendelésekre is. A szerződéstől való elállás joga a 367/2000.

Javasoljuk, hogy a visszaküldött árukhoz mindig csatoljon egy dokumentumot, amely megerősíti, hogy nálunk vásárolta az árut, és megkönnyíti a visszaküldött termék (számla) azonosítását.

A visszaküldött áruk összegét legkésőbb a szerződéstől való elállás kézbesítésétől számított 14 napon belül visszautaljuk számlájára.

A csomagolás nem képezi a vásárlás tárgyát vagy részét. Ennek ellenére Jiří Štefan - www.tonerynaplne.cz, joga van a ténylegesen felmerült költségek megtérítésére.

áruk visszaszállításával (eredeti állapot helyreállítása). Ezeket a költségeket mindig egyedileg állapítják meg, és mint ilyeneket az ügyfélre terhelik, és a visszaszolgáltatott áruk összegével beszámítják.

 

Ön elkerüli ezeket a díjakat, ha visszaállítja az árukat az eredeti állapotukba (megfelelő csomagolás stb.)

 

Csatoljon egy kísérőlevelet, amely a következőket tartalmazza:

    Rendelésszám

    a visszaküldött áru neve (mennyisége)

    számlaszám, ahová vissza akarja adni a pénzt

 

Kézbesítés postán - ingyenes

Shipyard service report ID: 96591681 Gyűjtőhely A postahivatal átveszi az árut és költségünkre visszaküldi.

A posta fióktelepei: https://www.zasilkovna.cz/pobocky

 

Ne küldje az árut utánvéttel !!! Utánvétet nem fogadunk el.

 

Sérült szállítás

… A szállítás mechanikusan sérült (az egyik terméknél mechanikai sérüléseket tapasztal)

Konzultációk lehetségesek az info@tonerynaplne.cz címen, vagy online chat a weboldalunk jobb alsó sarkában.

A vevő a kézbesítést követően azonnal köteles a szállítmányozóval együtt ellenőrizni a szállítás állapotát (csomagok száma, a szalag épsége vagy a doboz sérülése) a mellékelt fuvarlevél szerint, és nem hajlandó elfogadni a hiányos vagy sérült küldeményt .

GLS és postai rendelés

Ha a sérült szállítmányt csak a fuvarozó indulása után veszi át, és az árukban sérüléseket tapasztal, a panaszt legkésőbb két munkanapon belül e-mailben az info@tonerynaplne.cz e-mail címre vagy az online csevegésre kell bejelenteni.

A kárt kezelő alkalmazott haladéktalanul felveszi Önnel a kapcsolatot a szükséges adatok, ideértve a sérült áruk fényképeit is. Ha a kárt a küldemény beérkezésétől számított 2 napon belül nem jelentik, az ügyfél ki van téve a panasz elutasításának kockázatának.

PANASZOK - rövid utasítások

Kompatibilis festékhiba esetén azonnal megoldjuk a panaszt, és új darabot küldünk.

Konzultációk lehetségesek az info@tonerynaplne.cz címen, vagy online chat a weboldalunk jobb alsó sarkában.

Ha az ügyfél panaszt akar tenni a Tonerynaplne.cz online áruházban vásárolt árukkal kapcsolatban, akkor a vásárlási bizonylat (számla) és a leírás (lehetőleg hiba esetén - ellenőrző másolat) másolatával együtt elküldi vagy más módon szállítja az árut. ha lehetséges) a cégcím hibája.

 

Célszerű az árut eredeti csomagolásban vagy megfelelő szállítási csomagolásban küldeni, mert a szállító az áru átvételét megelőzően semmilyen mechanikai sérülésért nem felel.

 

Az ügyfél köteles az igényelt árukat megfelelő állapotban és sértetlenül leadni.

Megjegyzés: Az ügyfél köteles az igényelt árut megtisztítva, minden szennyeződéstől mentesen és higiénikusan megbízhatóan benyújtani. A Tonerynáplně a.s. www.tonerynaplne.cz vállalat jogosult megtagadni olyan panaszeljárások átvételét, amelyek nem felelnek meg az általános higiénia fenti alapelveinek (91/1984 Coll. Rendelet, A fertőző betegségek elleni intézkedésekről).

 

A panaszra átadott árukat csak a Vevő által meghatározott hibára (a panasz formanyomtatványon, a mellékelt lapon, a hiba leírásával) tesztelik. A termékhiba leírásához javasoljuk a Panasz űrlap használatát, amely innen letölthető.

 

Szállítsa az árut hozzánk panaszért a következő címre:

Tonerynáplně a.s.

Školska 689/10

110 00 Prága

 

Kézbesítés postán - ingyenes

Shipyard service report ID: 96591681 Gyűjtőhely A postahivatal átveszi az árut és költségünkre visszaküldi. Kérjük, csatolja a kitöltött panasz űrlapot!

 

A posta fióktelepei: https://www.zasilkovna.cz/pobocky

 

Automatikus e-mailek tájékoztatják Önt a teljes panasz menetéről, amelyek értesítik Önt arról, hogy panaszát elfogadtuk a rendszerben, feldolgoztuk, elküldtük Önnek, vagy hogy lehetősége van választani munkaidő alatt a Horní Nová Ves 276 irodában, 507 81 Belohrad Spa.

 

Elfelejtett jelszó:

 

http://www.starink.hu/s/zapomenute-heslo

 

a fenti link alatt lehetősége van jelszó-visszaállítást kérni

 

Miért vásároljunk Kompatibilis patronokat a Starink.hu oldalán?

Pénzt takarítasz meg

jelentős nyomtatási költségmegtakarítás

Kiemelkedő minőség

a minőség megegyezik az eredetivel

Majdnem minden raktáron van

több mint 50 000 termék raktáron, azonnali szállításra kész

Megvédjük bolygónkat

kompatibilis termékek pozitív hatással vannak az ökológiára